9 aug 2015

Travel | Prague



Voor iedereen die mij niet op Insta volgen: jullie hebben de afgelopen paar dagen echt iets gemist! Ik was namelijk van woensdag tot en met vrijdag in Praag en heb een paar (vind ik) mooie plaatjes gedeeld. De sfeer in Praag is magisch. Ik ben een paar jaar geleden al verliefd geworden op Wenen, maar die stad heeft er een geduchte concurrent bijgekregen!

De eerste dag begon al gelijk goed met vier blaren onder mijn voeten en een wespensteek in mijn elleboog. Gotta love life, right? En oh ja, het was ook lekker rond de 35 graden elke dag.. Heet! Vandaag houd ik het kort, maar als ik later deze week klaar ben met het bewerken van alle foto's zal ik een uitgebreider artikel schrijven. Ik weet in ieder geval zeker dat ik snel nog eens terug wil!

Volg je mij nog niet op Instagram, doe dat dan snel, want ik verwacht vandaag ook weer leuke foto's te plaatsen (ben op Latin Village Spaarnwoude)! En er volgen nog #latergram foto's van Praag! 

2 opmerkingen:

  1. Het was er zeker mooi en goed vertoeven, we gaan zeker nog eens terug maar dan wel met een lager temperatuur. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er mooooi en lekker uit xx cherry

    BeantwoordenVerwijderen