17 apr 2010

de dag van vandaag 17 april 2010

toen ik net thuis kwam uit sassenheim lag er een brief op de mat. met mijn naam en het logo van het ROC leiden waar ik me had ingeschreven voor rechten. ik moet een dossier invullen en nog het een en ander opsturen en dan krijg ik binnenkort een uitnodiging voor een kennismakings gesprek. spannend!



me moeder en ik hadden in sassenheim lekker vietnamese loempia's meegenomen en toen we die thuis net lekker hadden op gegeten hoorde we het belletje van het vlaamse ijscomanneke. jaja die man komt elke keer helemaal vanuit belgie naar voorhout (en omstreken) in de zomertijd om ijsjes te verkopen. omdat we toch al bezig waren met een kleine feestmaal gingen we samen snel naar buiten om zo'n lekker ijsje te scoren. allebei 2 bolletjes ijs maar dat werden wel heel grote bolletjes. gelukkig waren ze wel heel lekker!



bij de bruna weer 3 nieuwe nijntjes gekregen. de geluks nijntje, verassings nijntje en weer de alles-lukt nijntje maar die had ik al dus heb hem aan mijn moeder gedoneert. ze hangen nu gezellig met z'n vijfen aan mijn sleutelbos. later op de middag even gebeld met jeannine van scrapitandwrapit.nl voor een vraag en een afspraak om mijn bestelling af te halen. nou dat is gelukt want ik heb nieuwe stempels voor van de zomer en een heattool met embossing poeder en embossing inkt. wat altijd heel fijn is bij jeannine is dat , als je een grote bestelling plaatst, je altijd een goodie krijgt. vandaag heb ik bijvoorbeeld een summer tag van my minds eye, palmboompje om op te plakken en een zomerse palmboom met stoeltje charm gekregen. echt heel handig want ik ben nu al bezig met een mini album voor de zomervakantie! komt erg van pas dus.

wat ik nu aan het doen ben? vanaf hier stiekum meekijken met mijn moeder naar ik hou van holland met een heerlijke bak kletskoppen naast mij. zometeen sluit ik mij aan op de bank met het kleedje lekker over mij heen getrokken en als een zombie kijkend naar de buis. puur genieten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten