10 dec 2011

DAILY: mijn favoriete TV series

Ik ben nogal andersom, net een chinees. Ik hou van TV series die niet meer op TV verschijnen. Tuurlijk hou ik ook van series die wel op TV te bekijken zijn. Gossip Girl kijk ik graag maar heb ik het laatste seizoen niet gevolgd. Een Nederlandse die ik graag kijk is (hoe slecht dit..) Goede tijden Slechte tijden. Ik wil ook nog graag Pretty Little Liars kijken maar omdat die hier niet wordt uitgezonden heb ik daar nog niets van gezien.

Ik ben echt een kneus met downloaden en weet echt niet waar ik die afleveringen kan vinden. Iemand tips?

Mijn top drie:



Gooische vrouwen staat met stip op nummer één van mijn favorieten! Ik ben, vanzelf sprekend, ook naar de film in de bioscoop geweest. Fan-tas-tisch! Ik heb alle seizoenen op DVD en kijk ze regelmatig terug. Heerlijk op de bank en flink lachen. Wat ben ik blij dat Linda de mol deze serie ooit heeft bedacht.



Voetbal vrouwen. Je merkt het al? Ja, ik houd wel van dit soort (Nederlandse) series. Het derde seizoen vond ik iets minder want Nicolette van Dam stapte uit de serie en eigenlijk was alleen Lone van Roosendaal de vaste vrouw in het verhaal. Op dit moment ben ik net weer begonnen met kijken. Ik heb pas weer één aflevering van seizoen één gezien maar die DVD's gaan weer wat vaker aan. Met dit weer, en mijn goede voornemens, vind ik dat ik het wel heb verdiend..



Op een welverdiende nummer drie staat de Amerikaanse hit serie Ugly Betty. Dat was echt een serie waarvoor ik op de bank ging zitten en ook echt tijd voor vrij maakte. Op mijn verlanglijstje staan dan ook alle seizoenen op DVD zodat ik ze lekker terug kan kijken. Shame on me dat ik ze nog niet heb gekocht!

Een goede nummer vier zou Friends zijn. Dus kerstman als je dit toevallig leest.. Leg dan één van alle DVD-boxen die ik op m'n verlanglijstje heb staan onder de kerstboom!

En wat vind jij een leuk om te volgen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten