30 dec 2013

Personal update #52


Ik vind het heel verdrietig om te zeggen, maar de laatste volle week van 2013 is voorbij. Oke, ik ga niet sentimenteel doen want dan ben je over 3 uur nog aan het lezen.. op naar afgelopen week!
Maandag stuurde beste vriend Pepijn een bericht: of we nog aan kerst deden dit jaar? Natuurlijk. Beiden gingen we opzoek naar een cadeautje en spraken 's middags bij mij thuis af voor een kerstmiddag. Iets lekkers te eten en te drinken, Mariah en Wham op de achtergrond en uitpakken maar. Ik kreeg een boek: Morgen ben ik weer thuis van Simone van der Vlugt, waar ik super blij mee ben! Pepijn gaf ik ook twee thrillers van Nederlandse bodem.

Dinsdag was een dagje hard werken in de slagerij. Veel bestellingen werden opgehaald, maar ik heb wel voor het eerst in 3 jaar sinds in de slagerij werk de hele aflevering van All You Need Is Love gezien. Ik vond 'm eerlijk gezegd niet zo leuk als anders.. jullie?
Woensdag, eerste kerstdag, begon met het bakken van heerlijke brownies. Ik ben dol op koken en bakken, dus Kim's Christmas Bakery was geopend! 's Middags ging ik naar mijn opa en zijn vriendin om met haar familie kerst te vieren. We hebben lekker gefonduud, gekletst en van mijn brownies gegeten. Hij was goed gelukt al zeg ik het zelf..

Tweede kerstdag vierde ik thuis met mijn moeder, oma en vriend. Het begon eind van de ochtend met een kerstontbijtje, daarna cadeautjes uitpakken (iemand benieuwd naar wat ik heb gekregen?), muziek luisteren en kletsen en 's avonds hebben we gegourmet. Samen met Guido keek ik naar Elf, want geen kerst mag voorbij gaan zonder die film te zien!
Vrijdag lunchte ik met mijn moeder en oma buiten de deur, scoorde ik mijn laatste kerstcadeau (een beetje vertraging..) en nestelde ik me 's avonds met foodtijdschriften en kookboeken op de bank. Het bakken van die zoetige lekkernijen wakkerde mijn interesse voor koken en bakken overduidelijk weer aan..

Zaterdag besloot ik de avond door te brengen met het boek dat ik eerder die week van Pepijn had gekregen. Nadat ik thuis kwam na werk en had gegeten heb ik het boek erbij gepakt en ben ik alleen gestopt om naar een extra lange aflevering van Downton Abbey te kijken. Eindstand: ik begon en eindige het boek in één avond. Ik kan het wel: #eenboekperdag!
Zondagmiddag bracht ik door bij Guido, waar we samen Verschrikkelijke Ikke keken (die kreeg hij voor kerst). We besloten om op tijd naar mijn huis te rijden, zodat ik nog wat filmpjes op kon nemen. Guido, als vaste cameraman, hielp mij en samen probeerde we het statief uit dat ik net nieuw heb. Ik ben er super blij mee! 's Avonds heb ik de filmpjes ge-edit en een aantal artikels geschreven terwijl vriendlief tv keek.

Ik ben klaar voor een nieuw jaar, maar 2013 was pretty awesome!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten